Skrevet av Emne: Fiat 124 Sport Coupe AC selges  (Lest 717 ganger)

Utlogget MartinB

• Minuto
  • *
    • Vis profil
Fiat 124 Sport Coupe AC selges
« på: søn 12. apr 2015, 17:31 »
    Skal nå i løpet av sommeren selge min Fiat 124 Sport Coupe AC 1968 modell. Motoren er en 1500 eller 1600 motor (ikke original for den årsmodellen) Bilen er dessverre et prosjekt som jeg ikke har fått gjort så mye med.  Bilen befinner seg på (det som skulle vært vinter) lagring hos Seierstad på Hvarnes i Lågendalen. Bilen er hel og fin i lakken. Den ble kjørt først fra kjøperen i Østfold til Oslo, og fra Oslo til Enge i Hvarnes hvor den siden har stått.  Det ble for en del år siden kjøpt en del deler til den som selvsagt følger med (inkludert Abarth eksosanlegg), nye støtdempere og annet. Bilen skal legges ut på FINN snart, men jeg bør få meg noen bilder først. For de som sparer på eldre utgaver av "Fiat Historikeren, er den avbildet på side 26 i utgave nummer 1 2006 som var stort sett viet til denne modellen. Bilen går ikke i dag, og det er en del ting som må gjøres med den. Det vil selvsagt reflekteres på prisen på bilen. Den blir ikke solgt for et skambud (jeg må ikke selge den). Det vet må gjøres med den er følgende:
    • Nye støtdempere foran og bak (ble kjøpt for mange år siden, men ikke montert)
    • Sette på eksosanlegg
    • Sette på avbalansert mellomaksel (ble avbalansert men ikke montert)
    • Reparere forgasseren (har muligens repset for forgasseren liggende)
    • Sette på / fikse på bremser
    • Bytte registerrem

Dere får tak i meg på e-post martin.bould[a]gmail.com eller på telefon 99024972 [/list]