Skrevet av Emne: Trenger sårt en frontlykt til førersiden av min Fiat ducato hymermobile  (Lest 63 ganger)

Utlogget MartinHymer

• Minuto
  • *
    • Vis profil
Hei til dere som har peiling  :)
Jeg trenger sårt en ny frontlykt for venstre side (førersiden) til min gamle og fine Fiat ducato Hymermobile 544 - 1986. Jeg mangler egentlig bare glassplata, men det viser seg nærmest umulig å finne, men det var ikke akkurat noe lettere å finne selve lykta heller. Ingen bilopphuggere som jeg fant, visste noe om det.
På eBay er det en rekke lykter som ligner, men jeg ble fortalt at det ikke holdt å bestille en lykt som var av årgangen 82-90, men at jeg måtte finne en som matcher selve årgangen 1986 til når enn det var(?)... stemmer det?
Jeg flytter nemlig inn i bobilen om en drøy uke, så det hadde vært en fordel å ha tingene på plass, om ikke med en gang, men så fort som mulig :)
Setter ENORMT stor pris på hjelp, da jeg er totalt ubrukelig på denne typen ting!
Så hvor kan jeg få tak i denne eitranes frontlykta (eventuelt bare glasset)?
håper noen har noen idéer.
Mvh Martin Hymer

Utlogget stmaute

• Novellino
  • *
    • Vis profil
Har u sjekket på ebay? Tok ett raskt søk å fant flere lykter, men er usikker på om de er riktig type.

Søk på ebay.de   .com eller .it evt velg wordwide når du er inne på en av sidene..

Jeg bruker ebay selv og det er liten risiko.
enklest å betale via paypal...

Utlogget MartinHymer

• Minuto
  • *
    • Vis profil
Jeg endte opp på Ebay ja, fant en lykt som jeg inderlig håper vil passe. var mange som lignet men ikke av den gamle sorten jeg trenger. så jeg håper den som er på vei i posten funker.
Takk for svar, uansett :P